» НОВОСТИ | СТАТЬИ | РУСИФИКАТОРЫ | ФОРУМ «
Актуальный русификатор для Starfield Нейросетевая озвучка Cyberpunk 2077: Phantom Liberty от RedpaX Разбираемся с (не)легальностью народных переводов
ЖАНРЫ ГОДЫ
Supreme Ruler 2020
Патч v5.5.2 (Multi)
Оценка редакции
---
Функционал оценивания пока не работает :( Оценка игроков (0)
---
Информация:
Автор: BattleGoat Studios
Версия файла: 5.5.2 Размер: 67.12 МБайт
Требуемая версия игры: любая [Multi] Файл скачан 151 раз
Дата добавления в архив: 19 июня 2008 года Просмотров профиля: 2072
Тема на форуме для обсуждения файла: ---
Ссылки (зеркала) для скачивания: Проблемы со скачиванием?
Файл временно недоступен по запросу правообладателя.
Описание и прочая информация:
Paradox Interactive and BattleGoat Studios have released a patch updating Supreme Ruler 2020 to v5.5.2.

Supreme Ruler v5.5.2:

- Attack and Defense enhancing techs fully implemented
- Fire while moving penalty better applied for AT/AA/etc classes
- Shift-Group now adds to existing selection
- Reduced delay of units firing after entering new hex
- Naval units no longer suffer 'firing delay' on entering new hex, same as air
- Some adjustments to AI valuations of diplomatic offers
- Improved Minister AI in Research Spending
- Minister Researches Techs
- AI Regions Research Techs
- Unload Missiles supported in Defense panel
- Unit Deployed/Reserves now support Multi-select list
- Close-headers added to listboxes throughout lobby and game
- Missiles panel added to unit control, can load/unload to individual platforms
- ROE Controls split between Units (immediate/selected) and Defense (Global)
- Loyalty now properly affects output from hex
- Improved AI co-ordination of attacks with allies
- AI Naval Amphibious Landings implemented
- Improved AI use of Artillery, Anti-Air etc
- Call for Air-Resupply should no longer over-respond
- Corrected bug that nuclear missiles required coal instead of uranium
- AI rulers will make peace offers; Alliance offers are more spaced out
- Fixed Defense Listbox display glitches
- Can no longer scrap/destroy a center complex while nodes exist
- Dateline/map seam bugs fixed (rubber band, path draw, jitter, etc)
- Reduced freezeup/delays on long paths with many units, especially if invalid destination
- Enter keyboard hotkey now functions to save text fields such as 'save game' and 'rename unit'
- 'nounits:' setting added to .scenario files, separate cache no longer required
- Fixed occasional Missile/Ammo capacity issue

Zone of Games © 2003–2024

|
Наша команда | Our Team

Реклама на сайте | For advertisers

Страницы сайта могут содержать информацию,
запрещенную для просмотра посетителям младше 18 лет.